CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 1, 2010

Kelate Juara Piala Malaysia 2010~!!!








WOWWW!!!! beshhhh gileeeeeeeeeee! tu je yg leh nk ckp.. mmg besh gile.. x penah2 aku nk tulis perasaan kt blog nih.. tp betapa nk komsi nye perasaan beshh gileee nihhh... aku tulis jugak! hahakk.. tak sangka aku telah menyaksikan sejarah.. memang x penah plan pon nk g stadium smalam.. last minit jek kawan azizi ajak p tgk game tuh, dpt tiket VIP free.. huyyoooo~ ketak lutut gakk.. mane la penah g stadium sblom ni tgk kelate main.. aritu p stadium shah alam pon tgk pahang main.. wakakakaka... kalo gtau abah of coshhh abah x kasi.. main gamble jekk aku g stadiumm.. tu pon nk dekat kol 6 dahh.. seb baek x sesat.. jumpe gak stadium bukit jalil.. jem skit je time nk masok stadium tuh, yg len sume jalan clean n clear :D hihikkk.. dpt sticker parking lg.. VIP la katekan.. >:) hohoho.. kemain aku melaramm.. siap beli mafla lg.. hahahakk..


banyak halangan nk masok stadiumm.. tiket free kan, ade la sdikit poblemnya.. dpt kad VIP tp VIP tuhhh kt Negeri Sembilan!! omgg!!! tak mungkin aku nk masok kesane... kt tangga pon aku sanggup duduk! lol.. tp last2 dpt la jugak duduk.. tu pon separate ngn azizi n kawan2 dia.. aku dok sbelah aunty nih.. depan aku datok mane ntahh.. hohoho..

pastuhhh... game start.. aku nih blur2 gakk.. sbb  nye xde pengulas sukan.. haha.. mane laa aku tahu tu offside ke tendangan sudut ke ape ke... tp aku dpt rase bahang GOMO KELATE GOMO tu.. satu stadiumm begegarr dengan  perkataan tuh.. rase bangga meresap masok hingga ke kalbu.. LOL.. tp lepas Negeri Sembilan sumbat gol petama, aku cam xde perasaan.. dah ar dpt penalti.. x aci tol! tp nk komen refree pon, refree world cup tuh! aiseymenn... lepas tu cam kurem dah semangat.. dalam hati tebayang camne la aku nk balik jap lg kalo kelate kalah.. :( tebayang gak camne la perasaan apek.. kalo la aku jd dia, musti aku dh down gile.. tp seb baekk semangat dia kuat!! hohoho..

separuh masa pertama abis rase cam kejap gilee.. tau2 refree dah tiup wisel.. uihh.. kalo tgk lam tb rase cam lame je... hohoho.. pas start separuh mase ke 2 aku dh pasrah dah.. begom kan aku.. eh tak2.. aku x pasrah cume aku berserah.. kalo kelate menang alhamdulillah.. kalo tak menang pon musti ade hikmah.. :)

TAPIII!!! time kelate sumbattttttt gol petamaa.. aku jerittt camm orang gileeee~ GOOOOAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku lompatt2.. aku jeritttt.... aku ketok2 belon tuhh.. smpai pecahhh! WOWWW!!! besh gileeeee.... semangat la aku lepas tu.. same naik ngn makcik sbelah aku.. hahaha.. dah ar goal ke 2 tuh selang 5 minit je lebeh kurang... time tuh aku lg cam nk histeriaaaaaaaaaaaaa!!! aku dok ckp beshh gileeeee.. beshh gileeeee.... mmg beshhhhhhhhhhh!!!! Tuhan je yg tahuuu betapa beshh gileeeee..... :DDDDDDD stadiumm bukit jalil cam nk pecahh penyokong kelate besorak!! :DDDDD

semangat lah aku lepas tu.. betol laa org ckp, HERO TAK GADOHH! hahahakk.. makin spirit aku... bola dpt kt sape2 sure aku jerit nama dia... SHAHRUL!!!... HAIRUDDIN!!!.. PIAAA!!!.... PAAN!!!!....  INDRAA!!!.... AKMALLL!!... DAUDSU!!!.... FARISHAMMM!!!... dan sebagainyaa... hihikk.. tp of coshhh my peberettt, SHAHRUL@MAT YO.. :D

time wisell penamat ditiupp.. aku cam x cayeee!! aku dh saksikan satu sejarahh... haha.. abah pon x dpt tgk sblom nih kelate julang piala malaysia.. nihh, aku dpt tgk dgn mata aku sndiri.. depan mata.. liveeeee!!! indra julang PIALA MALAYSIA.. kelate menanggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yayyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!! sgt beshhhh moment bila lagu 'We are The Champion' kedengaran satu stadiumm sambil sume penyokong sorak2 kegembiraan.. :D beshhhhhh sgttttttttt... beshhh momenttt in my lifeee.. aku konvo aritu pon x se besh camni.. even ape2 laa.. mmg x dpt tandingi kesyokkan aku kt stadiumm time tuhh.. tatau laa nanti kawen syok dia camnee.. :"> wakakakaka...

time kaseh kt arif sbb dia susah2 nk dpt kan tiket VIP tuh.. sian dia kene dok kt tangga.. hohoho.. thank youuu soo muchh.. walaupun dia bukan ore kelate, tp dia lak spiiritt lebehh.. ahaha.. tabikk lah! :D kenangan yang x kan dpt aku lupakan.. sampai aku mati ponn.. nanti kalo ade anak2 InsyaAllah aku cite kt dorang dulu mummy g stadium tgk bolaaa kelate menang Piala Malaysiaa..hahahaha :D

GOMO KELATE GOMO!! THE RED WORRIORS THE CHAMPION!!! :D



No comments:

Post a Comment